الرئيسية / المرأه العربيه / 5Things You Need to Know About Aladdin’s New Princess “Jasmine”, “Naomi Scott

5Things You Need to Know About Aladdin’s New Princess “Jasmine”, “Naomi Scott

5Things You Need to Know About Aladdin’s New Princess “Jasmine”, “Naomi Scott

5 اشياء تحتاج إلى معرفتها عن علاء الدين الأميرة الجديدة “ياسمين”، “نعومي سكوت

While most may not know her name, you may know her as the Pink Ranger from the new Power Rangers movie, which came out earlier this year.

It’s about to be a whole new world for the relatively unknown soon-to-be star, and we’ve got 5 things you just gotta know about the 24-year-old who’s about to take a magic carpet ride of a lifetime

1. She’s Not From Agrabah: And that’s because that fictional country is not a real place, however, the actress is from London. Her mother Usha Scott (née Joshi) is from Uganda and is of Gujarati Indian descent. Meanwhile, Naomi’s father, Christopher Scott, is British.2. She’s Married: Naomi has been married to soccer star Jordan Spence, who plays for Ipswich Town Football Club, since 2014. The pair dated for four years before getting married.

3. Her Parents Are Pastors: Both of her parents are pastors at the Bridge Church, Woodford in Redbridge, United Kingdom.

According to the church’s website, “The Bridge Church is a community of ordinary people who have found peace, joy and purpose in an extraordinary God.”

4. She’s Already a Disney Darling: Naomi starred in the Disney Channel Original Movie Lemonade Mouth back in 2011.  The family friendly film tells the story of five high school students who meet in detention and form a band to deal with their struggles. In the movie, Naomi played Mohini “Mo” Banjaree.

She also played Megan in British Disney Channel series Life Bites.

5. She’s TV Ready: The 24-year-old was on the short-lived, science fiction TV show, Terra Nova, from September 2011 to December 2011. On the Steven Spielberg-produced show, Naomi played socially awkward teenager Maddy Shannon. The Fox show followed the Shannon family as they tried to set up a colony in the future.

Mena Massoud is set to play the Guy Ritchie-directed film’s titular role. Will Smith has been confirmed as the wish-granting Genie. No release date for the Aladdin reboot has been announced

ترجمة الموضوع

في حين أن معظم قد لا يعرف اسمها، قد تعرف لها والحارس الوردي من فيلم باور رينجرز الجديد، الذي صدر في وقت سابق من هذا العام.

انها على وشك أن تكون عالما جديدا تماما لنجم غير معروف نسبيا ليكون قريبا، ونحن قد حصلت على 5 أشياء كنت تعرف فقط عن البالغ من العمر 24 عاما الذي هو على وشك أن تأخذ ركوب السجادة السحرية من العمر

انها ليست من أغرباه: وذلك لأن هذا البلد الخيالي ليس مكانا حقيقيا، ومع ذلك، فإن الممثلة هي من لندن. والدتها أوشا سكوت (ني جوشي) من أوغندا وهي من أصل غوجاراتي هندي. وفي الوقت نفسه، والد ناعومي، كريستوفر سكوت، هو البريطاني.

2. متزوجة: ناعومي متزوجة من نجم كرة القدم الأردن سبينس، الذي يلعب ل إبسويتش تاون نادي كرة القدم، منذ عام 2014. الزوج يعود لمدة أربع سنوات قبل الزواج.

3. والديها القساوسة: كل من والديها القساوسة في كنيسة الجسر، وودفورد في ريبريدج، المملكة المتحدة.

وفقا لموقع الكنيسة، “الكنيسة جسر هو مجتمع من الناس العاديين الذين وجدوا السلام والفرح والغرض في إله غير عادي”.

4. انها بالفعل ديزني دارلينج: نعومي تألق في قناة ديزني الفيلم الأصلي الليمون الفم مرة أخرى في عام 2011. الفيلم ودية الأسرة يحكي قصة خمسة طلاب المدارس الثانوية الذين يجتمعون في الاحتجاز وتشكيل فرقة للتعامل مع نضالاتهم. في الفيلم، لعب نعومي موهيني “مو” بانجري.

كما أنها لعبت ميغان في قناة ديزني البريطانية سلسلة الحياة بايتس.

5 – انها تف جاهز: البالغ من العمر 24 عاما كان على المدى القصير، والخيال العلمي برنامج تلفزيوني، تيرا نوفا، من سبتمبر 2011 إلى ديسمبر 2011. على عرض ستيفن سبيلبرغ المنتجة، لعبت نعومي مراهق محرج اجتماعيا مادي شانون. وتبع عرض فوكس عائلة شانون أثناء محاولتهم إقامة مستعمرة في المستقبل.

ومن المقرر أن تلعب مينا مسعود دور الفيلم المخرج غاي ريتشي. وقد تم تأكيد ويل سميث كما الجني منح الرغبة. لم يتم الإعلان عن تاريخ إطلاق إعادة تشغيل علاء الدين

.

عن على فوده

شاركنا برأيك لنستفيد

%d مدونون معجبون بهذه: